вторник, 12 април 2016 г.

Лесен щрудел с крем-сирене и портокалови кори!

    Коледното вдъхновение тази година като ли е малко по-малко от друга година, поне така ми се струва, няма ги всички ония фанфари, които малко ме дразнят, обичам точните и премерени емоции без да се преувеличава и прекалява. Аз съм умерена личност.
    Въпреки, че тази година за разлика от всякога имам доста свободно време, но нещо не мога да се запаля да направя някакви коледни курабийки, от ония с украсата, май не са ми много на сърце, но пък ми се правят някакви "цвъчки" като тия, сещам се и за едни много хубави овесено-бананови бисквити, които са адски вкусни и за един куп други такива съкровища, но искам да кажа, че ми се прави и някаква много хубава и грандиозна торта и списъка ми с рецепти винаги е много дълъг и никога не зная и нямам никаква ясна представа какво да направя първо, ужасна организация. 


    ...., но да говори сега за щруделите, толкова лесна рецепта отдавна не съм правила, за около час бяха направени, снимани и почти изядени. Много вкусни, фини и доста подходящи за да впечатлите всички. 
    Използвах прясно бутер-тесто от Лидл, жестоко е и филираните им бадеми, които са на много добра цена, абе тоя Лидл ми е станал любим, не ми е много на път, но има неща, които само от там купувам и от никъде другаде и зная, че на много от вас също ви е любим.


    Щрудел с крем-сирене и портокалови кори!

    Продукти:
      идея BHG

    1 пакет прясно бутер-тесто
    80 г крема сирене
    1/4 ч.ч. захар+1 с.л. захар
    2 с.л. едри портокалови кори
    2-3 с.л. филирани бадеми
    
    Загряваме фурната на 190 градуса.
    Подготвяме тава с хартия за печене.
    Разбиваме крем-сиренето, захарта и портокаловите кори.
    Разстиламе бутер-тестото без го разточваме допълнително, разрязваме на правоъгълници, аз получих 12.
    Слагаме по малко от сместа върху всеки правоъгълник и завиваме на руло, намазваме леко края с малко вода за да залепне.
    Поставяме ги в тавата с ръба надолу, поръсваме с малко захар и бадеми.
    Печем около 30 минути.

    *ако ви остане от крема го сервирайте заедно с щруделите, великолепно


    
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Бадемова панакота с черешов сос и мащерка!

    Ау, не съм писала тук много отдавна. Малко повече работа, малко проблеми с компютъра и то времето минало. Ще наваксам, обещавам. Днешна...